Joopieboy - 19 1.4e 8v

Hier kun je jezelf even introduceren....
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door MaartenJan »

Nee ik ook niet, zal de lucas girling variant zijn (volgens mij heb ik de bendix, maar kan ook andersom zijn :lol: , hou dat niet uit mekaar).

In elk geval ook voor deze zijn ferodo ds2500 beschikbaar, en ja, die bijten nog echt wel een stuk harder als textar sportblokken!
marco
BerichtenCOLON 29
GeregistreerdCOLON Ma 11 Jan 2010, 01:43

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door marco »

Die remmen zijn volgens mij dan bendix, want mijn lucas girling waar ik van de week tegen aan keek zagen er anders uit :lol: :lol:
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door MaartenJan »

Dan is het andersom :lol: :D
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Joopieboy »

Bendix zou kunnen kloppen, ontwerp van die krengen met veertjes enzo is iig niet echt denderend. Maar dan maar de overstap maken naar ferodo ds2500 denk ik dan. :D

Vandaag de 19 ook maar eens schoongespoten en de pekel er vanaf geschrobt, bodemplaat schoongespoten, leer ingevet, stootstrippen in de bumperblack gezet, etc, ziet er weer netjes uit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Stuur ook weer recht gezet, doppenset van een kennis geleend en gaan klooien. :)
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Joopieboy »

Zo, kogel door de kerk, worden ferodo ds2500 blokken, net even met wilco gepraat en het is wel duidelijk haha. :mrgreen:

Motorsteunrubbers gaan ook vervangen worden, dat betekent wel dat het blok even eruit moet, hopelijk is hij dan trillingsvrij. :D
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Xabre »

hoeft er echt niet uit hoor ;)
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door MaartenJan »

Nee inderdaad, gewoon even beetje ondersteunen, omhoog krikken en dan lukt het echt wel zonder moeite.
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Julianr19 »

horror :idea:
zoef*
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Joopieboy »

Ok dat valt dus nog mee, als ik het zelf zo bekeek had ik het idee dat je het blok het beste er helemaal uit kom halen, welke punten kun je goed ondersteunen?

@Julianr19: hoezo horror? :P
Ik heb ergere dingen meegemaakt. 8-)

Net paar maanden de 19 en in de slip raken met de auto voor maastricht door vastslaande remmen bij afremmen voor een file, mijzelf de klote geschrokken, ding recht kunnen houden en direct, maar dan ook direct de klauwen gereviseerd en alles. En sindsdien stel ik niks meer uit, ballonnetje op de band? Gelijk nieuw setje eronder, etc!
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Xabre »

krik met een plankje hout onder je bak doen en voorzichting opkrikken, nadat je uitraad wel eerst de bouten hebt losgedraaid :lol: , dezelfde voor de andere 2 steunen, voorzichtig krikken zodat je 'm dr net tussenweg kan pakken

tijdje geleden mn knakencabrio zo gedaan, afkeur ivm kapotte steunen
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
BUTTON_POST_REPLY