Joopieboy - 19 1.4e 8v

Hier kun je jezelf even introduceren....
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Joopieboy »

Sja ach, t rijd, en het is zuinig en vrij goedkoop. En als de overheid geen rare dingen uit gaat halen met de studie financiering dan blijf ik toch wel uit kijken naar een nette 16v, dus wees niet getreurd, blijft kriebelen. ;)
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door MaartenJan »

gelukkig maar :mrgreen:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Roald »

Joopieboy schreefCOLONSja ach, t rijd, en het is zuinig en vrij goedkoop. En als de overheid geen rare dingen uit gaat halen met de studie financiering dan blijf ik toch wel uit kijken naar een nette 16v, dus wees niet getreurd, blijft kriebelen. ;)
Als je het virus eenmaal te pakken hebt kom je er nooit meer vanaf :lol:
Anything worth doing is worth doing right!
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Julianr19 »

Man bedankt voor de tip om het lampje tekunnen maken van de sigarette ansteker, wat voor lampje moet er in? Weetje ook hoe ik mischien de lampjes van mijn kachel knop in de dash moet maken? gaf er laatst een klap tegen aan toen deed ie het een weekje toen viel ie weer uit:S
zoef*
Julianr19
BerichtenCOLON 142
GeregistreerdCOLON Zo 17 Jan 2010, 15:42

Re: Joopieboy - 19 1.4e 8v

Bericht door Julianr19 »

Julianr19 schreefCOLONMan bedankt voor de tip om het lampje tekunnen maken van de sigarette ansteker, wat voor lampje moet er in? Weetje ook hoe ik mischien de lampjes van mijn kachel knop in de dash moet maken? gaf er laatst een klap tegen aan toen deed ie het een weekje toen viel ie weer uit:S
ik krijg het lampje van de asbak er niet uit :evil:
zoef*
BUTTON_POST_REPLY