bart - fs1

Hier kun je jezelf even introduceren....
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

Geef de moed niet op inderdaad :)
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

net hier bij op het werk als eens proberen andere bouten te scoren die harder zijn (12.9 of hoe dat ook al heet) maar niet beschikbaar hier met de goeie lengte... straks maar eens gaan shoppen dus
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: bart - fs1

Bericht door chris19 »

fs1 schreefCOLONnet hier bij op het werk als eens proberen andere bouten te scoren die harder zijn (12.9 of hoe dat ook al heet) maar niet beschikbaar hier met de goeie lengte... straks maar eens gaan shoppen dus
Een bout uit je versnellingsbak heeft de juiste lengte en ook die sterkte. (moet je hem niet kapot draaien natuurlijk :P )
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

dat heb ik idd al in meerdere topics gelezen, maar die laat ik toch maar lekker zitten lijkt me ;-)
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONdat heb ik idd al in meerdere topics gelezen, maar die laat ik toch maar lekker zitten lijkt me ;-)
Is een kleine moeite om hem er uit te draaien,en bij jou blokje ken je er nogal gemakkelijk bij ;)
Nee heb je en ja kan je krijgen :ugeek:
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

vrijdag nog eens op het gemak eraan bezig geweest, bij m'n pa thuis, dat werkt iets relaxer als bij mij thuis op straat :-) maar helaas niet gelukt, ik heb het uiteindelijk met een bout uit de versnellingsbak van de cabrio geprobeerd, en die bleef lekker heel, dat wel, maar dat brengt niks op als alle moeren die ik gebruikte nog steeds stuk draaiden, ik heb er ook op liggen meppen als zot met een zware hamer, maar niks van beweging in te krijgen... morgen na het werk ga ik eens langs bij de bandencentrale (alle merken garage eigelijk) waar ik altijd ga, hij is ervan overtuigd dat hij wel succes gaat hebben, nu ik ben benieuwd, want zelf gaat het me duidelijk niet lukken ;-)
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONvrijdag nog eens op het gemak eraan bezig geweest, bij m'n pa thuis, dat werkt iets relaxer als bij mij thuis op straat :-) maar helaas niet gelukt, ik heb het uiteindelijk met een bout uit de versnellingsbak van de cabrio geprobeerd, en die bleef lekker heel, dat wel, maar dat brengt niks op als alle moeren die ik gebruikte nog steeds stuk draaiden, ik heb er ook op liggen meppen als zot met een zware hamer, maar niks van beweging in te krijgen... morgen na het werk ga ik eens langs bij de bandencentrale (alle merken garage eigelijk) waar ik altijd ga, hij is ervan overtuigd dat hij wel succes gaat hebben, nu ik ben benieuwd, want zelf gaat het me duidelijk niet lukken ;-)
Jammer dat hij niet mee werkt,ik zelf ben niet zo kapot van een slagtrekker :evil: ,je kan ook een dop 32 gebruiken met een plaatje en dan aantrekken en op spanning brengen ;)
Als je dan een paar klappen met een zware hamer geeft en hij WILT schrikken,moet het eigenlijk wel lukken.

Zoals meerdere forums en pogingen moet het eigenlijk wel lukken.
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

da's de enige manier die ik nog maar geprobeerd heb bas :-) dus jij zegt, als die bout en dop en moer gespannen zitten er dan op meppen?
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONda's de enige manier die ik nog maar geprobeerd heb bas :-) dus jij zegt, als die bout en dop en moer gespannen zitten er dan op meppen?
Alles wel met beleid tuurlijk :lol: en de moed er in houden
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: bart - fs1

Bericht door Niels »

Als je de draad van de moer er steeds uit draait een koppelmoer gebruiken, die zijn wel drie keer zo hoog en daar draai de schroefdraad dus niet zo snel uit. Schijnt trouwens toch ook dat je de as naar binnen kunt slaan (i.p.v. eruit trekken) zodat je de as aan de andere kant eruit slaat?
BUTTON_POST_REPLY