bart - fs1

Hier kun je jezelf even introduceren....
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

ja dat laatste heb ik ook geprobeerd :-) maar helemaal niks van beweging, morgen alleszins meer nieuws!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

't is gelukt! lalala :-) ben blij! morgen foto's en meer uitleg!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLON't is gelukt! lalala :-) ben blij! morgen foto's en meer uitleg!
Ben trots op je jongen :lol:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart - fs1

Bericht door Roald »

Kijk de aanhouder wint, al duurt het soms even :mrgreen: 8-)
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

dat mag ook wel :-) dat ding zat echt erg vast! gisteren bij m'n maat in de bandencentrale, op liggen meppen dat het niet normaal was, quasi niks van beweging, zitten heet stoken op uiteindes en in het midden, nog steeds niks, nog eens geprobeerd uit te trekken met een bout, nog steeds niks, dan zei ik tegen hem, ram er maar op los 't is de laatste hoop, en ineens, rammend van de andere kant, die kant erin en de andere kwam er uit! jeej! eindelijk! waren toch alweer een uurtje bezig ermee!

Afbeelding
aan de rechtse kant de as erin geslagen

Afbeelding
en aan de linkse kant kwam ie er dan mee uit :-)

bij dit proces wiel er wel een alu kleurig plaatje op de grond, dat hebben we er echt niet terug tussen gezet ;-)

Afbeelding
resultaatfotootje in de gietende regen een kwartiertje later bij mn pa thuis

ik ben echt weer helemaal blij nu! volgende items op de agenda, ik zou eens een handremkabel moeten versieren voor de linkse achterkant en die plaatsen, vooraan een beetje bijschroeven naar onderen toe, de elektriciteit voor de ramen gaan ineenzetten (heb alle nodige knopjes enzo), zetelverwarming installeren (heb ik ook al liggen) en gelijk daarmee eindelijk ook eens de versterker gaan plaatsen, goed dat het lente aan het worden is en lekker lang licht enzo!
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

Goed bezig :D Voor het mooi zou die voor nog een stukje omlaag moeten inderdaad, maar maak het niet te laag, dan gaan je draagarmen omhoog staan en dat stuurt niet zo lekker :lol:
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONdat mag ook wel :-) dat ding zat echt erg vast! gisteren bij m'n maat in de bandencentrale, op liggen meppen dat het niet normaal was, quasi niks van beweging, zitten heet stoken op uiteindes en in het midden, nog steeds niks, nog eens geprobeerd uit te trekken met een bout, nog steeds niks, dan zei ik tegen hem, ram er maar op los 't is de laatste hoop, en ineens, rammend van de andere kant, die kant erin en de andere kwam er uit! jeej! eindelijk! waren toch alweer een uurtje bezig ermee!

Afbeelding
aan de rechtse kant de as erin geslagen

Afbeelding
en aan de linkse kant kwam ie er dan mee uit :-)

bij dit proces wiel er wel een alu kleurig plaatje op de grond, dat hebben we er echt niet terug tussen gezet ;-)

Afbeelding
resultaatfotootje in de gietende regen een kwartiertje later bij mn pa thuis

ik ben echt weer helemaal blij nu! volgende items op de agenda, ik zou eens een handremkabel moeten versieren voor de linkse achterkant en die plaatsen, vooraan een beetje bijschroeven naar onderen toe, de elektriciteit voor de ramen gaan ineenzetten (heb alle nodige knopjes enzo), zetelverwarming installeren (heb ik ook al liggen) en gelijk daarmee eindelijk ook eens de versterker gaan plaatsen, goed dat het lente aan het worden is en lekker lang licht enzo!


Koop een renault en je hebt geen sportschool nodig :lol: :lol:
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: bart - fs1

Bericht door Roald »

Koop een renault en je hebt geen sportschool nodig :lol: :lol:
Wahaha lol! mee eens, heb inmiddels conditie opgebouwd door al het fietsen van de afgelopen 5 weken, zelfs geen dikke pens meer nu :lol:
Mja word toch tijd dat de 16v klaar is ben het wel meer dan zat met het fietsen :mrgreen:
Anything worth doing is worth doing right!
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

gisteren nog eens het merendeel van de dag met de auto bezig geweest, deze keer een hele hoop draad leggen, ik had van bas de middenconsole uit de cabrio met de knopjes voor de achterramen en een stuk bijhorende kabelboom, deze eerst mooi uiteengehaald en enkel de nodige draden laten zitten, werkt vrij simpel eigelijk eens je het door hebt :-) als ik dan toch bezig was allerlei plastiek te verwijderen en draden te verstoppen heb ik gelijk ook alle draden gelegd voor de installatie van nieuwe speakers voorin, achterin (deuren), power en signaal draden voor versterker, die komen allemaal al mooi uit in de koffer nu en in elke deur liggen ze klaar, weer een zeer lang maar toch blij makend werk!

toen alles mooi ineen zat van de bedrading van de ramen bleek alles toch niet zo mooi te werken als hoorde maar dat wordt hopelijk vanavond opgelost;
*rechts achter gaat het raam niet naar omhoog, dan kraakt de motor wat, die mechaniek zal effe terug uiteen moeten
*links achter zakt ie niet helemaal, ik vermoed dat de raam tegen een draad botst ofzo ;-) da's zo opgelost natuurlijk
*toen ik de verlichting aanzette sprong de zekering, dus ik moet ergens een kortsluitinkje gemaakt hebben in het draadje voor de lichtjes in al die knopjes, ofwel kan dat zekeringetje die 3 extra lampjes nét niet aan, maar ik gok op het eerste, da's ook vrij snel opgelost!

al bij al viel het werk netjes mee, ik dacht dat het heel moeilijk ging zijn om de nodige draden onder het vloertapijt te krijgen (van de middenstijl naar de handrem) maar dat taptij kan best hoog opgetild worden dus dat viel ook reuze mee! het belangrijkste is alleszins dat alles bijna 100% werkt zoals het hoort te werken
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

Gok ook zo kortsluiting, bij overbelasting zou die pas na een tijdje springen.
BUTTON_POST_REPLY