bart - fs1

Hier kun je jezelf even introduceren....
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: bart - fs1

Bericht door chris19 »

fs1 schreefCOLONgisteren namiddag nog eens ingespoten uiteraard, aan de linkse kant m'n trekbout er al eens ingeschroefd, dat lukt en dat gaat dus helemaal goed komen, aan de rechtse kant daarentegen... de bout kon er niet in, teveel roestafzetting, ik kon ook geen schroefdraad meer zien binnenin, ben net op het werk aangekomen, eerste ding dat ik gedaan heb is een setje schroefdraadtaps gaan lenen, hopelijk dus meer succes straks! iemand toevallig nog andere tips voor als dit niet moest lukken??
Volgens mij is het zo dat als je een kant er uit kan halen, je de andere kant met een lange staaf van binnenuit er uit kan meppen.
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

da's een goeie tip, dat klinkt zeer interessant, nu ben ik weer helemaal blij en zorgeloos :-)
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

Torsiestaven van de 16V zijn een stuk dikker, zie je meteen als je ze naast elkaar legt.
De stabilistatiestaaf is vooral dikker, merk je goed aan het veel minder overhellen.

Van binnenuit er uit meppen werkt erg goed, dus dat is zeker een goede tip :mrgreen:
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

mooi, vanmiddag na het werk wordt het, aangezien het de komende dagen weer gaat regenen en vandaag heel lekker weer belooft te worden! én gisterenmiddag heb ik terug draad getrokken aan de rechtse kant, dat leek me heel goed gelukt te zijn, aan beide kanten draait m'n trekbout er nu mooi in, ik hoop alleen dit die rechtse het houdt en dat ik niet gewoon die bout eruit trek als ik begin te spannen met de moer, maar dat zien we straks wel, wish me luck!
bazz
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON Di 28 Apr 2009, 18:22

Re: bart - fs1

Bericht door bazz »

fs1 schreefCOLONmooi, vanmiddag na het werk wordt het, aangezien het de komende dagen weer gaat regenen en vandaag heel lekker weer belooft te worden! én gisterenmiddag heb ik terug draad getrokken aan de rechtse kant, dat leek me heel goed gelukt te zijn, aan beide kanten draait m'n trekbout er nu mooi in, ik hoop alleen dit die rechtse het houdt en dat ik niet gewoon die bout eruit trek als ik begin te spannen met de moer, maar dat zien we straks wel, wish me luck!
Veel succes,moet goed komen met veel kloppen en inspuiten :lol:
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

The best of luck 8-)
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

ik las net toevallig op het forum van rtc de berichten van een jongen met een megane die z'n as niet loskrijgt, heb ineens terug schrik, moet eerlijk zeggen dat beide kanten er bij mij wel erger uitzien!
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: bart - fs1

Bericht door MaartenJan »

De aanhouder wint, blijven WD40 spuiten en blijven proberen, los krijg je ze toch altijd wel :mrgreen:
Gebruikers-avatar
chris19
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON Di 02 Jun 2009, 08:12

Re: bart - fs1

Bericht door chris19 »

MaartenJan schreefCOLONDe aanhouder wint, blijven WD40 spuiten en blijven proberen, los krijg je ze toch altijd wel :mrgreen:
En zo is het! :D
---------------------------------------------------------------
Renault 19 1.8 16V Ph1. '91
---------------------------------------------------------------
fs1
BerichtenCOLON 646
GeregistreerdCOLON Zo 08 Nov 2009, 17:11

Re: bart - fs1

Bericht door fs1 »

ben er net anderhalf uur mee bezig geweest en helaas, het is niet gelukt, geen van beide kanten wou los, ik heb denk ik 4 bouten krom getrokken enzovoort enzovoort... maar ik laat de moed niet zakken, later nog maar eens proberen...
BUTTON_POST_REPLY