oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Koopje gespot op een andere site en wil je dit delen met je teamleden? Plaats een bericht en laat het ze weten.
Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Roald »

Dat zal dan een nieuw front er in zetten worden op z'n minst+de hele auto na meten of hij nog wel recht is.
Anything worth doing is worth doing right!
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Joopieboy »

Even een schop omhoog, de 19 van leon heeft idd een neus die niet helemaal strak is. Auto is verder echt in top staat, paar kleine parkeer deukjes maar verder strak, goed in de lak (ook netjes gepolijst), roest is aan de buitenkant iig niet te zien. Interieur is verder netjes enzo, maar blok verbruikt ligt olie, rookt ook bij overschakelen (zit ook een open uitlaat onder), en nog meer van die dingen. Ik koop hem iig niet, ondanks dat ik wel oren heb naar een 16v. Deze is verder wel goed onderhouden maar ik durf het niet aan.
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Jacques »

Kijk eens naar die van Chris, die is te koop. Daar zitten alle leuke dingen al op. Gele Koni's, Clio RS remmen, gerevideerde kop, leren interieur.
Niels
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON Vr 28 Aug 2009, 17:30

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Niels »

Net wat Jacques zegt, die van chris lijkt me zeker niet gek als je ziet wat ie al extra heeft. Of je moet perse een phase 2 willen natuurlijk maar een nette 16v vind je niet zo gauw meer denk ik...
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Joopieboy »

Ik vind een nette phase 1 zelfs nog leuker, vooral omdat ik al een phase 3 heb...

En die van chris, staat hij ook hier te koop of moet ik ergens zoeken? (ken hem ook niet vandaar...)
Gebruikers-avatar
Jacques
BerichtenCOLON 507
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 13:34

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Jacques »

Roald
BerichtenCOLON 648
GeregistreerdCOLON Wo 13 Mei 2009, 11:09

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Roald »

Die van Chris zit wel werk aan, maar als je de afkeur/min punten maakt, heb je er denk ik een hele goede ph1 aan.
Anything worth doing is worth doing right!
Joopieboy
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON Wo 02 Dec 2009, 19:51

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Joopieboy »

Sja dat wel, maar ik weet het niet, tuurlijk zullen ze allemaal wel werk hebben, maar ik heb mijn 19 al eigenhandig en met hulp voor de motor en het lopende gedeelte opgeknapt, dus dan heb ik eigenlijk liever 1 die al wat verder is gevorderd....

Sja het is en blijft lastig, eerst maar eens mijn eigen 19 weer terug en km's maken!
Gebruikers-avatar
Xabre
BerichtenCOLON 461
GeregistreerdCOLON Ma 25 Mei 2009, 19:35

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door Xabre »

Altijd als je een 2e hands auto koopt blijft het een gok.
19 16V Register - just kick a little somethin' for them cars that be bumpin'
Gebruikers-avatar
MaartenJan
BerichtenCOLON 426
GeregistreerdCOLON Di 23 Jun 2009, 15:57

Re: oude bekende op marktplaats; 19 16v sedan

Bericht door MaartenJan »

Als je een 15 tot 20 jaar oude renault koopt weet je sowieso dat er 9 van de 10 keer nog een leuk stukje
achterstallig onderhoud achter weg komt, dus ja van een gok kun je niet echt spreken :lol:

Of je moet 1 kopen met volledig aantoonbare onderhoudshistorie maar daar is de prijs dan ook naar :)
En dan is het wel een gok ja :D
BUTTON_POST_REPLY